wtorek, 23 sierpnia 2011

haul z sh i mini zakup z biedronki

Dzisiaj rano pojechałam do sh który jest blisko mnie. A oto co udało mi się złowić:

Zara ;) Ta biała plamka koło buta co coś na aparacie było ;) Kokaedka jest taka naszyta, nie narysowana ;3

Gina Tricot


Logg by H&M

I na koniec mała zapowiedź recenzji kosmetyków, które kupiłam w biedronce. Za obie rzeczy razem zapłaciłam 5 zł!

Chciałam Was jeszcze zachęcić do zaglądania na moją szafę :  Do szafy:
Dzisiaj pod wieczór możecie znaleźć tam do zakupu wszystkie praca, które pokazywałam na blogu i nie tylko, robione przeze mnie z modeliny ! Ceny nie przekraczają 12 zł!!!!

XoXo


16 komentarzy:

  1. wow świetne rzeczy udało ci się upolować :D
    czekam na recenzję. jak się spiszą to może i ja kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa też dziś byłam w sh i tez co nieco upolowałam. Koszula boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podkoszulki i torba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w sh takie ładne ubrania? ; o

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy, czasami można upolować świetne ciuchy. O peelingu z Biedronki zrobiłam recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też byłam w sh, trochę, kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze podoba mi się tylko torebka i sweterek, genialne są!:)

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta biała bluzka i sweterek w paski :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje ;) poza tym0 fajne zakupy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje bardzo!milo mi!:)
    swietne lupy!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne łupy-naprawde mi sie podobaja...a najbardziej koszulki-sa mega!!

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałas otagowana :)
    http://cheapcosmeticsarenotbad.blogspot.com/2011/08/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. http://pateey.blogspot.com/ zapraszam !
    podoba mi się Twój nagłówek !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.