wtorek, 9 sierpnia 2011

Kolczyki ;)

Poprzedni post był o mojej biżu, a teraz napisze o moich kolczykach. Kilku par nie dodam, ponieważ zdjęcia nie chciały wyjść. Jak wczoraj upadłam to walnęłam aparatem, i coś się zrobiło ;/ No ale większość kolczyków Wam pokażę ;)

1. reserved 2. biju brigidet 3. reserved 4. reserved

1.reserved 3. reserved 2. stragan 5. house

1. reserved 2. house 3. biju brigidet

tally weijl

1. biju brigidet 2. stragan 3. claire's

Ogólnie nie dodałam zdjęć 6 par takich małych przy uchu. to może dodam je jak lepsze zdjęcia się zrobią ;)

A teraz zestaw kolczyków jakie mam na zbyciu :

Oraz na moje pozostałe aukcje :

Zaraz jadę z Paulą do słonecznej. jeżeli coś kupie, to napisze jeszcze dzisiaj o tym ;)

Bye ;*


11 komentarzy:

  1. całkiem pokaźna ta Twoja kolekcja:) cieszę się, że niedługo dołączy tam także biżu mojej roboty;) buźki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam biżuterię! :)
    Świetna kolekcja :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :)
    zapraszam do siebie ;*
    kingakropkaem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i masz całkiem sporą kolekcję ich ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne!
    po tym mnie zmotywowałaś do zakupy kilku par ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę spora kolekcja! :) Uwielbiam kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora kolekcja , świetne kolczyki , bardzo mi się podobają . najbardziej drugie i trzecie zdjęcie . Zapraszam do mnie na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. witam masz świetnego bloga ! Dam cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam ten komplet z reserved. dokąłdnie, szare pół koła i szaro morelowe serca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.