niedziela, 7 sierpnia 2011

Kosmetyki, ciasto z porzeczkami i breloczki z orbitek ;)

Wczoraj byłam w biedronce, i kupiłam peeling drobnoziarnisty oczyszczająco-wygładzający za 6 zł oraz olejek do kąpieli Przywitanie z Afryką za 10 zł!! Ogólnie jak sprawdzałam w marketach cenę tych olejków to kosztowały 17 zł.  Recenzję tych kosmetyków dodam niedługo ;)

Lubię lato, bo jest wtedy dużo owoców ;) Korzystając z tego, że są porzeczki upiekłam z siostra i mamą Ciasto porzeczkowe.
Jeśli będziecie zainteresowani przepisem piszcie w komentarzach, to dodam go w następnej notce .

Na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać Breloczki :) Ostatnio w Biedronce chcę kupić gumy do żucia, a tu patrze, do gum jest gratis jedna zawieszka do telefonu ;)) Mam 2 . Ciasteczko i banan .

A! Bo bym zapomniała xd.  
Biorę udział w rozdaniu u Katarzyynki   klik  
Do wygrania jest zestaw fajnych kosmetyków :

I u KasiD  klik


Buźki ;*



12 komentarzy:

  1. zapraszam na rozdanie u mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy ;) Masz cudowny telefon ;d Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja kumpela sama robi takie breloczki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne breloczki.


    buu-diy-buu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fjne te breloczki, może się skusze :P
    A przepis możesz podać, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciasto wygląda pysznie, dodaj przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy identyczny telefon, ale ja mój zmieniam. jakoś mi za dobrze nie służy a tobie ? ((:

    OdpowiedzUsuń
  8. OO, ja też mam takie breloczki z Orbitek, a w sumie to ja mam charmsy ale z Orbita ;)
    Pozdrawiam ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od dawna obserwuję , jestem jakoś 6 w obserwowanych , lubie twojego bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie http://ivauroda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.