poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Lody, ciasteczka.

Hej :) Przepraszam was, za te 2 dni nieobecności, ale ostatnio nic nie wydarzyło się ciekawego . Dzisiaj w drugim poście dodam zdjęcia outfitu. Jejku, czas tak szybko zleciał, że już za parę dni do szkoły!! Oby rok szkolny zleciał tak szybko jak wakacje ;) Wczoraj postanowiłam spróbować nowy wzorek kolczyków z modeliny, a mianowicie lodów. Zrobiłam też moje pierwsze kolczyki wkrętki. Fotki :







Dzisiaj znowu coś pokombinuję z modeliną.

Chciałam Wam jeszcze podziękować za 180 obserwatorów, za wszystkie komentarze, które jakoś ostatni zmalały, więc zapraszam do komentowania no i do dodawania do obserwowanych jeśli spodobał Wam się mój blog ;)

Przypominam o rozdaniu ! ( w prawym pasku bocznym na górze jest zdjęcie nagrody i po kliknięciu przekieruje Was bezpośrednio do notki o rozdaniu)

Kisses ;*

17 komentarzy:

  1. Fajne to wszystko!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie smakowitości, pycha! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ołł jakie slodkie ;D
    i ten tytuł bloga haha ;D taki słodki ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. lody i pączki świetnie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnie otagowana. Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! masz talent do robienia takich rzeczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te rzeczy :)

    I oczywiście zapraszam do mnie :)

    http://wiki-ruda-marycha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest prześliczne!:*
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są ;P
    Zapraszam do mnie : http://skarbek44.blogspot.com/

    Obserwuje( i liczę na to samo )
    Pozdrawiam . ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie, mam taki sam telefon ;D
    A te kolczyki pączusie są takie słodkie :>

    Zapraszam do mnie:
    www.somefromnot.blogspot.com
    A tam dowiesz się jutro, jaki ja mam wisiorek do telefonu xD

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne rzeczy robisz :) zapraszam na mojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.