niedziela, 7 sierpnia 2011

Mini haul i przepis na ciasto porzeczkowe .

Hej po raz drugi ;) Przed chwilą wróciłam z małych zakupów. Mianowicie szukałam biało-czarnej sukienki na rozpoczęcie roku szkolnego i trafiłam ;) Przy okazji kupiłam pasek w Housie i pierścionek ;)

Tej kokardce, nie mogłam się oprzeć ;)
Reserved 5 zł

Pasek - House 10zł
Pierścionek - House 10zł


Sukienka - Mohito 40zł

ps. przepraszam za jakość zdjęć . Mój aparat, raz robi ładne zdjęcia, a raz zamazane ;/

Ciasto porzeczkowe z poprzedniej notki:

przepis na ciasto:
2/3 szklanki cukru
3/4 kostki masła
1 torebka cukru waniliowego
4 jajka
2,5 szklanki mąki
1/2 torebki proszku do pieczenia
15 dag migdałów ( ja akurat nie dodawałam )
50 dag czerwonych porzeczek
szczypta soli

Przepis na polewę:
2 jajka
3 łyżki cukru
20 dag kremówki

Sposób przygotowania:
1.opłucz porzeczki i obierz je z gałązek
2. Migdały sparz . Gdy ostygną obierz je ze skórki, zmiel w młynku. Masło utrzyj na gładką, puszystą masę z cukrami i szczyptą soli. Ciągle ucieraj, kolejno  dodawaj jajka. Masę maślano - jajeczną połącz z mąką, proszkiem do pieczenia i zmielonymi migdałami . Porzeczki oprósz łyżką mąki, wymieszaj, dodaj do ciasta. Blachę do pieczenia natłuść i wysyp mąką. Przełóż ciasto i delikatnie wyrównaj powierzchnię.
3. Przygotuj polewę : oddziel żółtka od białek. Ubij sztywną pianę z białek i cukru, a żółtka rozkłóć ze śmietaną. Dodaj pianę, wymieszaj. Masą polej ciasto. Piecz ok. 40 min w temperaturze 160 st.
Smacznego !

To tyle miałam do napisania w tej notce ;)

XoXo ;3





10 komentarzy:

  1. ładna sukienka, a ja jeszcze nie wiem w czym pójdę na rozpoczęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba ta kokardka z Reserved.
    A sukienka na rozpoczęcie jak najbardziej odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia nie są aż takie złe , widze ze wszystko nie tak bardzo było drogie , pozazdrościć udanych zakupów , sliczna sukienka , na rozpoczęcie jak najbardziej . Zapraszam do mnie na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam przepisy od blogerek! ;)
    Piękna biżuteria :)

    zapraszam częściej i dodaję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria:) kokardka jest faktycznie urocza:D sama uwielbiam biżuterię, dlatego też zajmuję się jej tworzeniem:P zapraszam na mój blog ze słodką biżu;)

    http://natajka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zakupy! ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. porzeczkowe... m... musi byc pyszne ;_)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.