środa, 31 sierpnia 2011

modelina.

Hej. ;* Nie mogę znieść, że już jutro idziemy do szkoły! Normalnie jakaś MASAKRA! Chciałam Wam pokazać co ostatnio zrobiłam z modeliny. Dzisiaj byłam ostatni raz w sh. Kupiłam kurtkę jeansową, torbę i rurki, ale pokaże je później.

 To lusterko można kupić na moich aukcjach na allegro . Wystawie je dzisiaj wieczorem;)






Chciałam Was jeszcze poprosić o głosowanie na mojego bloga na tej stronie:  http://szafiarki.funfashion.pl/dodatki-nastolatki/ Jeśli ktoś zgłosił swojego bloga do tego rankingu to oczywiście też mogę na niego zagłosować.

Buziaczki ;3


20 komentarzy:

  1. bardzo ładne ! ^^.
    Ile takie coś kosztuje?
    Zrobisz coś z hello kitty? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do zabawy "10 pytań kosmetycznych od Majorki" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddałam głos na cb na tej stronce co podałaś (10) ; D .
    Piękne kolczyki zrobiłaś ; ) .
    Te stworki też ładne .
    Przypominają trochę te potworki z gry pacxon ; p .
    Zapraszam do mnie ; # .
    Komentarz też mile widziany ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta zawieszka do telefonu :).

    Oczywiście oddałam głos /10/ ;].


    Zapraszam do siebie: http://zwariowanapoetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszka do telefonu jest prze-boska.
    Ją też sprzedajesz? :)

    babcinaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są twoje "wyroby" :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :D
    No ja też nie mogę uwierzyć że jutro szkoła
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Co chwilę coś kupujesz w sh. ;));p

    fajne są te twoje wyroby ... :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Widzę, że tez Cię zafascynował modlelinowy świat :3
    Ja również planuję sprzedawać . Ale zastanowię się gdy upiekę to wszystko i znajdę jakieś bigle etc.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł na linijkę :D
    może sobie też coś takiego zrobie hmm ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super :D swietnie Ci to wychodzi ;)

    pozdrawiam i zapraszam ;) http://easystylee.blogspot.com/

    p.s obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak trochę za mało bitej śmietany nałozyłaś, ale skoro to pierwsze lusterko to można wybaczyć ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.