środa, 10 sierpnia 2011

Outfit i łowy z sh !

hej, Dzisiaj rano wybrałam się z moją mamą na miasto , żeby poszperać w sh ;) Łowy niewielkie, tylko 2 rzeczy, ale zawsze to coś ;) na koniec pokaże Wam jeszcze mój dzisiejszy outfit ;)
ona jest z New look'a. 8 zł

z H&M 15 zł



Szal - pull&bear
t-shirt - sh
spodnie - all
trampki - converse
kolczyki - reserved

Później postaram się jeszcze dodać notkę z kosmetykami ;) Teraz czekam, aż zweryfikuje się moje konto na szafie, i zacznę wystawiać ;) później dam Wam link ;)

ps. przypominam, że jak będzie 150 obserwatorów, zrobię rozdanie !


21 komentarzy:

  1. Cudowna marynarka, zakochałam się <3
    Fajny set, szalik przełamuje monotonię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok wyślij mi adres komentarzem(nie zaakceptuję oczywiście) albo na tinaaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakupy i outfit ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz<3
    Ps:Robię ją z silikonu^^

    OdpowiedzUsuń
  5. converse <3

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny szalik i go uwielbiam ;)
    zapraszam do siebie,fajnie jest tu u ciebie wiec mzoe obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam osoby kupujące w second handach, bo sama nigdy nie znalazłam nic godnego uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie same conversy hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna marynarka!
    +obser.!

    OdpowiedzUsuń
  10. juz dawno jest w sklepach.. ale moze do ciebie dopiero bedzie ;)
    dalam za nia 79,90 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw ;-) Taki młodzieżowy ;-)
    Jasne że obserwujemy ;-**

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście zgodnie z umową-masz obiecany gratis do biżuterii którą zakupisz;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny szal <3
    Zajrzysz ?
    mini-cosmetics.blogspot.com
    dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza koszulka cudna:) np to jeansowych szortów z wysokim stanem:)

    ja właśnie zaczynam prowadzenie bloga z moimi zdobyczami z sh jeśli masz ochotę wpaść to zapraszam i oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I pay a quіcκ visіt everу ԁay a
    few websiteѕ and wеbsites tο read posts,
    howеѵег this websitе offers feature based posts.


    Here is mу webpage - loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.