środa, 24 sierpnia 2011

Outfit i zapowiedź

Hej. Ostatnio miałam mały przypływ gotówki i dzisiaj postanowiłam sobie kupić kilka rzeczy a raczej kosmetyków. Dzisiaj tylko zapowiedź, bo recenzje dodam za kilka dni, jak troszkę ich użyję. Umówmy się, ze recenzje tych rzeczy i kosmetyków z biedronki z poprzedniego postu napiszę w Sobotę !

A teraz zostawiam Wam zdjęcia dzisiejszego outfitu :
kombinezon -H&M
torba - sh
okulary - diverse
tenisówki - H&M
bransoletki plecione - H&M
bransoletka z pacyfkami - six
kolczyki - moja robota ;)
pierścionek - house







Na koniec jeszcze kilka spraw.
- Dobijecie dzisiaj do 200 obserwatorów ? <33
-dziękuję za ponad 20 000 wyświetleń ;33
- zapraszam na moją szafę, gdzie możecie kupić  wszystkie moje prace Hand Made  klik
 A, i mam do Was jeszcze pytanie ;) lepiej mi w rozpuszczonych włosach, czy w koczku?

Buziaczki ;**



18 komentarzy:

  1. w koczku lepiej ^^
    czekam na recenzje :D
    ładny strój ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz^^
    świetne okulary ;]
    dodaję do obserwatorów + zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba tak i tak, ale rozpuszczone włosy to zawsze coś innego niż codziennie to samo...
    rozpuszczone przydadzą ci się zimą jako dodatkowe ocieplenie ;P
    Zapraszam do mnie, pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak i tak Ci ładnie :3 Czekam na recenzje, fajny outfit ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaję i liczę na rewanż w obserwowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz.. ta bransoletka z pacyfka jest świetna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi sie ten lakier (pomarańczowy)
    aa pierścionek i bransoletki cuddowne :)
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wygladasz,zapraszam do mnie, mam kilka rzeczy na sprzedaz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz przez jakis czas Twój obserwuje :p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit !
    zapraszam , nowa notka http://pateey.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit.!!!
    +
    zdecydowanie lepiej ci w rozpuszczonych ! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.