piątek, 26 sierpnia 2011

Outfit + przesyłka

Hej. Dzisiaj w sumie nic nie robiłam, a jak wyszłam z domu po 13 to wróciłam po 18 ! Zanim wyszłam zdążył przyjść do mnie kurier, który przyniósł mi płytę ESKA SUMMER CITY, którą teraz słucham :). Dostałam ja po tym, jak pozdrawiałam na antenie ESKI :P A teraz zostawiam Was ze zdjęciami outfitu i płytki ;)



Bluzka - sh/zara
spodnie-H&M
torba-sh
buty-H&M
okulary-diverse
pasek-Re kids
kolczyki - Bijou Brigitte
pierścionek -Kama




Zapraszam Was jeszcze do odwiedzenia mojej SZAFY klik klik i jesteś ;)
Buźki ;33

ps. Biorę udział w rozdaniu u Cutmewhore  klik
i RunBehindMe  klik


23 komentarze:

  1. Boooooooooooooooooooski Strój.!
    + Oczywiście obserwuję.:D

    babcinaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbista torba.
    Ja już dodałam się do obserwatorów.
    Mam taki znaczek z HK zaraz w pierwszym rzędzie.

    :3

    OdpowiedzUsuń
  3. i jaka ta muzyka na płytce ? (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutka torba ;)
    Zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka mi się podoba : )
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebką masz cudną :)). Ślicznie wyglądasz i ogólnie wszystkie outfity masz świetnee. Na Twojego bloga wpadłam przypadkiem i zostaję na dłuuużej ;].

    Zapraszam do siebie: http://zwariowanapoetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie masz;]
    dziękuję za udział w moim konkursie;]

    OdpowiedzUsuń
  8. SKINSY nie lecą w tv. znajdź sobie na iitv.info albo w 'ju tubie ' (:

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje bardzo :) świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. a w ogóle to neiziemsko podoba mi się Twój nagłówek :D sama robiłaś? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z becomingbeauty, nagłówek jest boski <3 i zestaw świetnyy !



    i-loove-fashion.blogspot.com - serdecznie zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten krążek jest świetny ! ;)
    zapraszam do sb . :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.