poniedziałek, 29 sierpnia 2011

panterka+ćwieki

Dzisiaj byłam tu i tam ;) Załatwiłam kilka spraw. Byłam w sh. Kupiłam kilka koszulek. Zwykłe. Zobaczę, czy o nich napiszę. jak nie, to zobaczycie je w stylizacjach ;) jestem zmęczona, więc nie będę się rozpisywała. ;]
bluzka - D.I.Y
spodenki - h&m
torba - sh
trampki - converse
pierścionki - kama, H&M
okulary - biedronka



I bluzka, którą wczoraj przerobiłam



Niestety, naszyłam wąsy na złą bluzkę i jest ona na mnie za mała ;/ Bluzka ta jest na sprzedaż. Szczegóły na maila : oliwiaen@interia.pl

Ja zmykam.
Pa. ;3

14 komentarzy:

  1. Fajna bluzka i outfit :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję zrobić taką z krzyżem więc możesz się spodziewać notki u mnie na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie przerobiłaś ^^
    ładny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. tego nie zauważyłam przy wstawianiu zdjęcia. ale jak u mne kliknie się na to zdjęcie to się powiększa.
    wąsy świetne!a z mojego wczorajszego pieczenia modeliny to ocalała tylko zawieszka do telefonu ale jest w bardzo złej jakości. reszta się pospalała mimo,że trzymałam 20 minut. widocznie mama ustawiła za wysoką temperturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz Talent ^^

    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wyniki loterii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe masz pomysły ostatnio krzyż teraz wąsy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też planuje przerobić tak bluzki ;D
    świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo fajne pomysły. chyba i ja coś zmajstruje z jakimiś bluzkami :)
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. i love panterka :) Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście możemy obserwować, dodaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.