poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Recenzja peelingu i olejku do kąpieli .

Dzisiaj prawdopodobnie, na 98% jadę do Wiktorii ;) Wszystko zależy czy będzie padać, czy nie. Ale mam nadzieję, że pojadę . Jak już mówiłam ostatnio kupiłam  w biedronce olejek do kąpieli i peeling ;)
Recenzja olejku :
Olejek przed użyciem trzeba porządnie wstrząsnąć.
Plusy:
- Przyjemny zapach
- wystarczy wlać jeden koreczek do wody, a robi się cała wanna piany.
- odpręża
-nawilża ciało
Minusy:
Jak na razie jeszcze nie zauważyłam ;)

Peeling oczyszczająco - wygładzający:
Plusy:
- Przyjemny zapach
- po użyciu cera jest oczyszczona i wygląda świeżo
Minusy:
brak .


Do następnego posta ;*

11 komentarzy:

  1. Fajne produkty ;) Zapraszam do mnie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz mnie obserwować.;]
    U nas ostatnio nie pada, nawet jest dość ciepło.;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Same plusy, super ;) moze sie skusze ;)
    U mnie pojawiła się nowa notka, zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne:)
    jak podoba ci się mój blog to możesz obserować

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sama kupię taki olejek , jak u nas w biedronce jest :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też by się przydał jakiś porządny peeling.:>
    ______
    hahaahh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog :)
    dodaję do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    http://kingakropkaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. barddzo fajna recenzja:) przekonalas mnie-kupie sobie olejek:) buziak ..
    Obserwujemy?

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.