poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Rolki ;)

Niedawno wróciłam od Wiktorii . Byłyśmy na rolkach :) I oczywiście mój pech musiał się odezwać ;/ Straciłam równowagę na rolkach ii upadłam ! Na szczęście tylko lekko obtarłam rękę i... leciutko brodę ;/ Ale nie będę się tu rozczulać :) Przeżyć, przeżyję, więc nie ma co płakać. Teraz dodam zdjęcia robione przez Wiktorię ;3





Niebo było momentami czarne !
A tu jakieś zdjęcie z pokoju Wiktorii ;)

Może później dodam notkę o mojej kolekcji biżuterii ;) Chcecie?

;**



10 komentarzy:

  1. uwielbiam jeździć na rolkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie raz nie dwa wywracam się na rolkach c;
    zapraszam : jula-lovelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś opalona! :D
    Ja chcę notkę o biżuterii! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Upadki się zdarzają,sama nieraz nieźle się wywaliłam ;) Fajne fotki! Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniusie te zdjecia.. a co do upadku to do wesela sie zagoi

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam rolki... ! dawno nie jezdziłam:D musze je wkoncu wyjąć z pudelka:D

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chcemy ;P rolki... jak ja dawno nie jeździłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolana niepozdzierane?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.