środa, 31 sierpnia 2011

Sklep z odzieżą JapanStyle24.pl współpraca

Udało mi się podjąć współpracę ze sklepem JapanStyle24 .Sklep internetowy z odzieżą damską  Japan Style fashion to pierwszy sprawdzony sklep internetowy w Polsce zajmujący się profesjonalną sprzedażą odzieży Japan Style. W ich ofercie możecie znaleźć modne sukienki, swetry, bluzki, bluzy, dresy, spodnie, torebki, tuniki oraz wiele innych pozycji. JapanStyle24.pl to hurtownia odzieży Japan Style jak i sklep detaliczny. Ma ona też bardzo dużo ofert dla klientów. Jedną z nich jest oferta dla blogujących. Polega ona na promowaniu ich sklepu przez 2 sposoby:
Dodanie linku opisowego na bloga lub napisaniu posta na blogu, w którym odniesie się do ich sklepu i umieści się wskazany przez sklep link- linki.  Po dodaniu posta wybiera się co chce się dostać za jego napisanie. Za każdy napisany post mogą oni przekazać 10 zł na Dom dziecka w Toruniu. 
Na koniec chciałam was zachęci do odwiedzenia tego sklepu oraz do zakupów w nim ;) 
http://japanstyle24.pl/ 
http://japanstyle24.pl/pol_m_Suknie-i-sukienki-132.html

9 komentarzy:

  1. witam . oczywiście zajrzę do nich . ;)
    ____
    mój poprzedni blog nieaktualny. za to serdecznie zapraszam na blog, który prowadzę z przyjaciółką będzie nam miło , jeśli dołączysz do obserwujących ;>

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję . ! I wspaniała akcja .Zapraszam do mnie http://mall-lif3.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzę z przyjemnością, już otworzyłam linki w nowych kartach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. cool! :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję serdecznie współpracy :))
    Zapraszam na moją recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.