niedziela, 28 sierpnia 2011

Tiulowa spódniczka

Na szczęście dzisiaj nie jest tak upalnie jak wczoraj! 27 stopni da się jeszcze wytrzymać nie to co wczorajsze 40 !!! Dzisiaj postanowiłam pobawić się silikonem i oto co mi wyszło: Pierwsze zdjęcie przedstawia lusterko zrobione dla mojej siostry. A reszta to zdjęcie mojej szczotki z lusterkiem ;)



Jeśli się komuś spodobało, z chęcią zrobię takie na zamówienie. Cena lustereczka to 13 zł+ 4zł wysyłka. chyba że ktoś chcę dosłać swoje lusterko to wtedy kosztowałoby to 10 zł + 4 ;)szczegóły podam na maila :  oliwiaen@interia.pl       
A teraz przejdźmy do dzisiejszego outfitu :
Bokserka - sh
spódniczka - H&M
torba - od babci
okulary - diverse
naszyjnik - house
rzymianki - H&M




ps. W pasku bocznym zamieściłam logo szafy.pl po kliknięciu na nie przekieruje Was automatycznie na moją szafę ;) Zmykam przerabiać kolejną bluzkę. Efekty dodam później lub jutro.
Buziaczki ;*

24 komentarze:

  1. Haha, ta szczotka wygląda dosłownie pysznie! :D
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę poczytać opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie!


    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym koło dworca ,wiesz pewnie:)
    Jak chcesz to możemy w sobotę razem iść ,wszystko jest po 1zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczotka wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowita szczotka ...lol xDDD
    Ładny outfit <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka szczotka :D
    Ładny strój.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wygląda... masz talent... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza szczotka :))
    Bardzo ładny zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Nagordą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta szczotka :) spódnica jak najbardziej na "+" ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lusterko jest urocze ;D
    outfit fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka mi się podoba ;)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne lusterko. ja dzis podłubałam z modeliną, a wieczorem ją piekę. powinnam dziś jeszcze dodać notkę. wgl to świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niestety nie mogę dodawać wiekszych zdjęć bo mój telefon take robi. ale spróbuję zmenić rozdzielczość w ustawienach to będzie robił większe.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.