czwartek, 4 sierpnia 2011

Zdjęcia i gif ;)

Hej . Ostatnio spróbowałam zrobić gif, i nawet mi się to spodobało. Gif'y można zobaczyć z boku bloga ;) ( nie wiem czemu, ale jak chcę je wstawić w notkę, to się nie ruszają ;/ Zobaczę, coś wykombinuję !) . A jak nie do każdej, to po prostu będę dodawała je często ;) Dzisiaj powtórka z zalewu xd. Jakoś tam mi najbardziej po drodze ;) Porobiłyśmy zdjęcia, zjadłyśmy frytki, byłyśmy z moją siostra na placu zabaw, i jakoś tak zleciało do 18 ;D
      koszula - Stradivarius
spodenki - sh/ atmosphere
buty - nike
torba - H&M
okulary - Cropp
bransoletki - H&M, all
naszyjnik - SIX
zegarek na palec - Claire's









Jakiś tam xd. drzewko ze śliwkami ;)

Buźki ;3






7 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi się naszyjnik i pierścionek <3
    w ogóle cały outfit jest zarąbisty
    +zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te gify :D
    śliczne fotki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te gify i fajnie wyglądasz ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podobają mi się te Twoje trampki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.