wtorek, 30 sierpnia 2011

Zdobycze,wyniki rozdania

Hej . Korzystając z ostatnich dni wakacji postanowiłam wybrać się na dostawę do sh. Co udało mi się złapać:













Chciałam Wam też pokazać sweterek, na jaki zamieniłam się na szafie.pl  . Z początku nie byłam do niego przekonana, ale jak go teraz założyłam, to zmieniłam zdanie. A co Wy o nim sądzicie?

Moim zdaniem ten sweterek będzie dobry na jesień ;) A co wy o nim sądzicie?

na koniec wyniki rozdania :
Generator wylosował nr. 5 czyli CHEAP. Gratulacje!

Xoxoo . 
Zapraszam jeszcze do odwiedzania mojej szafy i allegro. W pasku bocznym macie bannery ;)





33 komentarze:

  1. świetne zakupy w sh! :o konkretne rzeczy Ci się udało znaleźć.

    a sweterek ładny, sama bym nie pogardziła ;) taki oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim sh kupiłaś?
    świetne rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam w sh, nie wiem dlaczego. zauważyłam też, że coraz więcej osób tam kupuje :) może i ja pójde :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te dwie bluzki w paski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzytskie bluzki i torebka mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierze, że takie ciuchy masz w sh! oO same perełki!
    u mnie niestety nie ma nic porządnego, dlatego tam nawet juz nie zaglądam. a sweter fajny, ale nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka !!!
    Zapraszam do mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnych rzeczy o.o zwłaszcza marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy,podobają mi się bluzki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne łupy:)
    zrób kiedyś zdjęcia w rozpuszczonych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile zapłaciłas za żakiet?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. żakiet najlepszyyy!<333
    Ostatnio takiego szukałam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dużo świetnych rzeczy znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te ciuchy z sh :) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. no, świetne są, polecam ;) te są akurat takie troszkę grubsze, więc mam nadzieję, że oczko szybko nie pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne zakupy i moim zdaniem boski sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się bokserka w paski, marynarka i torebka :) A sweterek niezły, nie wiem co od niego mogłaś chcieć!:D


    może odwiedzisz mojego bloga kochana? :)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/
    dziś zamieszczę bardzo ważną notkę więc proszę o przeczytanie jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdobycze! ogólnie chyba lepiej gotować modelinę, ale jak ja gotuję ot mi straszne kolor wyssysa tak jakby. po prostu modelina blednie. dziś spróbuję jeszcze raz upiec, tym razem na niższej temperaturze i będzie strzec jak oka w głowie

    OdpowiedzUsuń
  19. żakiet jest cudowny ja mam taki bardziej elegancki..

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek uroczy i bardzo oryginalny :) ma naprawdę wspaniałe kolory :).

    Dzięki za komentarz i zapraszam do siebie ponownie: http://zwariowanapoetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebiste rzeczy LOL beka, mnie nigdy sie nie udaje az tylu zajebistych rzeczy zlowic

    OdpowiedzUsuń
  22. szczęściara! mnie nigdy nie udało się "wyłowić" tylu rzeczy w sh! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy upolowałaś ^^
    ładny ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne rzeczy!
    Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne rzeczy! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a zwykłym lakierem bezbarwnym.? takim do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę rzeczy , a zwłaszcza marynarki ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. OO fajnie dzięki :)
    adres wysłałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajny ten sweter :)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam serdecznie :) i zapraszam cię także na moją szafę : szafa.pl/profil/ewcycha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.