wtorek, 27 września 2011

Bejsbolówka

Wczoraj jak wróciłam ze szkoły czekała na nie miła niespodzianka... a  mianowicie bejsbolówka z H&M'u . I szczerze mówiąc, dobrze że nie kupowałam wtedy tej bluzy w galerii w niedzielę :) A dzisiaj pokażę Wam dzisiejszy outfit z ta oto bejsbolówką i moje nowe spodnie z sh .
bluza,spodnie- H&M/sh
trampki-converse
bokserka- sh/ Amisu New Yorker
pleciona opaska, bransoletki- H&M
kolczyki- reserved
zegarko-pierścionek- claire's





 jakieś dziwne było wtedy światło, bo było rano ;)


A teraz moje nowe rurki z sh z Vero Mody:



Na koniec chciałam Was zaprosić do odwiedzenia mojej szafy, ponieważ wystawiłam kilka nowych rzeczy:)
Jeśli ktoś nie ma konta na szafie, a chciałby coś zakupić ode mnie proszę pisać na maila : oliwiaen@interia.pl
I jeśli byłby ktoś zainteresowany kupnem kilku rzeczy, mogę dać jakieś zniżki :)))))
Achh, jeszcze czekam, aż przyjdą moje wylicytowane na allegro buty w stylu WORKER , wylicytowane za jedyne 26 zł!!<33
( zdjęcie ze strony aukcji )
Jutro rajd ! Obowiązkowo biorę aparat i robię foty, które później Wam pokażę :))

Buziaczki XoXo. 




20 komentarzy:

  1. ten zgarko-pierścionek jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale długo czy tak ok. tygodnia .?

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w butach i zegarko-pierścionku,gdzie go dorwałaś ? zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ile dałaś za tą bluzę? są inne kolory? :) Pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde coś pięknego buty spodnie zegarek(pierścionek) bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek super :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ile dałaś za spodnie i pierścioneczek? świetne są .
    ja w sh dorwałam jedyne pasujące na mnie spodnie- czarne nie za bardzo jestem zadowolona bo mnie jeszcze bardziej wyszczuplają ale cóż jedna para takich nei zaszkodzi ( tzn chyba mogłyby być większe o rozmiar ale się rozejdą) .. ;D

    zapraszam na ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bejsbolówka ...

    + dodajemy do obserwatorów ? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. okej, ja też już obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sorki, nie doczytałam tego H&M/sh :) szkoda... bo szukam takiej bluzy i nigdzie w sklepie nie mogę jej znaleźć :( a na allegro tylko z Chin są, więc boję się, że nie dotrze do mnie jak ją zamówię. pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bejsbolówka i te workery! pozdrawiam i zapraszam do mnie, moze weźmiesz udział w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak sh! świetne rurki :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :)

    http://www.furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za odwiedziny ;) obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka jest świetna:) Lubię taki ich styl:) dodaję do obserowwanych, a jeśli tobie mój blog się spodoba to będzie miło jak też go zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rurki ;D
    a nooo iten pierścionek noo musze miec podobny ;D
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pierścionek..:)
    Wpadnij do mnie jeśli masz ochotę na małe rozdanie..:)
    http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.