czwartek, 8 września 2011

Biżu z Zielonego Kota

Cześć dziewczyny :) Przepraszam, że ostatnio nie dodałam żadnego postu- jestem na siebie bardzo zła ;/ Ale same rozumiecie szkoła, lekcje itp. Obiecuję, że nadrobię zaległości. Dzisiaj chciałam Wam pokazać, jakie cudeńka dostałam od sklepu ZIELONY KOT.pl Jestem Mega szczęśliwa, bo naszyjniki są piękne! Z całego serca polecam Wam ta stronę i zachęcam do zakupu na niej :)






W tej biżuterii, zakochałam się, jak tylko wyjęłam ją z koperty !

Na koniec chciałam Wam przypomnieć o takiej mojej akcji KLIK.
Lecę kończyć lekcje :)
Buziaczki .

13 komentarzy:

  1. ooo serduszko chcę mieć!! Piękna biżuteria ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne naszyjniki ;)
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite! to serduszko i ostatni.. !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, najbardziej podoba mi się ten pierwszy ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne rzeczy otrzymałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, szczególnie 2 i 3 naszyjnik <3 ;)))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w nich, zwłaszcza w zegarku!!! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.