środa, 21 września 2011

jeansowa koszula

Jak na razie oceny w szkole dobre :) Z nauka się wyrabiam, więc jest spoko. Niedługo rajd ;pp Trochę nie chce mi się iść kilka kilometrów przez las, ale może będzie fajnie. Wezmę aparat i porobię zdjęcia to później wstawi. Ostatnio moim nowym nabytkiem stała się jeansowa koszula z H&M na którą wymieniłam się na szafię . Jestem zadowolona z tej wymiany. W dzisiejszym outficie pokaże Wam mój nowy naszyjnik z housa, o którym wspominałam 2 posty temu.Dałam za niego 20 zł, ale myślę że się opłacało, bo wisi na nim 6 pierścionków, które są regulowane i mogę je zdjąć i normalnie nosić je na palcu, więc jest to takie coś 2 w 1 :) Minki na niektórych zdjęciach mnie rozbrajają :)))) Ale chciałam coś zmienić w moich outfitowych zdjęciach, bo wszystkie były takie same.
apaszka- vero moda/sh/ mamy :)
koszula-H&M
legginsy/rurki- H&M/sh
top-sh
naszyjnik-house
kolczyki- Nefryt.pl
trampki-converse








XoXo.


19 komentarzy:

  1. Jejku...nie mam pojęcia. :) Może obserwujesz mnie prywatnie i to dlatego? Nie wiem...Jeżeli nadal się to będzie powtarzało to spróbuję coś z tym zrobić :)

    Pozdrawiam, Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszula:) sama mam chęć na zakup jeansowej koszulki:D

    http://easystylee.blogspot.com/v

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula!ja długo już szukam idealnej jeansowej ale jakoś bez efektów:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz , jakoś zdjęc się nie liczy , są takie pozytywne ! Koszula super , miałam taką ostatnio kupić w Cubusie .
    Zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw.!!

    Zapraszam do mnie i proszę o komentarze. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit. ^^
    buty kupiłam na targu w Inowrocławiu.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.