niedziela, 4 września 2011

Modna nastolatka!

Hej :) Uwaga! Już jakiś czas temu, chciałam zmienić coś na blogu. nie chodzi o wygląd. Nie chciałam, abyście mogli na nim oglądać tylko moje outfity i moje zdobycze. Wpadłam na pomysł aby zrealizować coś takiego a'la projekt, który nazwałam ,,Modna Nastolatka" . Polega on na tym, że Wy - moje czytelniczki możecie nadsyłać do mnie na maila oliwiaen@interia.pl swoje outfity! Ja będę co tydzień wybierała najlepszy i raz w tygodniu będę pisała notatkę, gdzie będą zdjęcia wybranego outfitu. Będę w tej notce uwzględniała, dlaczego wybrałam ten strój oraz co bym ewentualnie w nim zmieniła. W miesiącu takich outfitów na moim blogu powinno pojawić się ok. 5. Zawsze pod koniec miesiąca, będziecie mogli znaleźć ankietę, w której będziecie mogli głosować na najlepszy strój miesiąca! Po rozstrzygnięciu ankiety będę umieszczała post z Top 5 outfitów miesiąca :)Outfit nie musi być jakiś przekombinowany - Liczy się pomysł! A więc do dzieła dziewczyny!

Zgłoszenie powinno zawierać :
- krótko o stroju ( z jakich firm są rzeczy np. bluzka z sh itp.)
- nazwę outfitu
-wasze imię
-oraz zdjęcia outfitu w załącznikach
Możecie także napisać o tej akcji na Waszych blogach, wkleić zdjęcie, które jest w tej notce itp .  :) Mam nadzieję, że przyłączycie się do projektu . Czekam na maile :)   

23 komentarze:

  1. Extra blog!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł z tym, moze sie zgłosze;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to wspaniały pomysł! :)

    Pozdrawiam!

    http://zwariowanapoetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow..bardzo fajny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł ^^ wstawię notkę na bloga i wyśle ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, może coś podeślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł . ^^
    Może jak nadeśle ci ktoś outfit i go wybierzesz , może jego bloga polecisz ?
    Ps. Obserwuję Twojego bloga jako olaa , miło by mi było jakbyś mojego bloga obserwowała . ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł!
    Gdy tylko coś wymyślę, to od razu prześlę swoją pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba; www.joannafrankiewicz.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny pomysł :) zastanowię się, może wezmę udział, ale najpierw muszę coś przygotować :)

    Twój blog jest bardzo ciekawyy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne, ale nie wezmnę udziału ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł ;)

    możemy obserwować ;P dzięki za komentarz. zapraszamy ponownie xo

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo mój baner zniknął, koniec współpracy?:) a co z biżuterią, którą mam odłożoną dla Ciebie? miałaś ją wziąć na początku września;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. spoko, możesz napisać w notce co jakiś czas;) a co z odłożoną dla Ciebie biżuterią?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem za, może podeślę jeden outfit ; DD .
    zapraszam: enchaaanel.blogspot.com . ; ))
    obserwujemy ? . ;3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł : ) Btw. dodaję do obserwowanych i zapraszam na martynella.blogspot.com może znajdziesz tu coś dla siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł ! ; ) .
    Podoba mi się Twój blog.
    zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    Obserwujemy? ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.