wtorek, 13 września 2011

Outfit+ przesyłka od sklepu NEFRYT

Hej, dzisiaj zanim zdążyłam wyjść do szkoły przyszła do mnie paczuszka od sklepu NEFRYT. Sklep ten ma świetną biżuterię za niską cenę! A teraz co było w tej oto paczce: ( zdjęcia troszkę dziwne wyszły nie wiem czemu ;/)











A teraz dzisiejszy outfit. Zdjęcia robiłam już po szkole, więc moja fryzura jest fatalna!







sweterek- promod
spodnie-sh
bluzka - H&M/sh
trampki- converse
kolczyki -Nefryt.pl
bransoletka - Nefryt.pl

Lecę odrabiać lekcje.
Xoxo.



34 komentarze:

  1. kolczyki skrzydełka i sowy sa niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolczyki :)

    gdzie jest ten sklep i jak można zamówić taką biżuterie.? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Estrellaaa;* - banner do tego sklepu jest u mnie w pasku bocznym i jak mam np. kolczyki- to tam pisze nefryt i jak na to klikniesz to przekieruje Cię do ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha, dzięki :)

    nie dosyć że są tanie to i fajne :)) chyba sprezentuje sobie takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki nie robią szału ale charmsy bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw i blog
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit :D
    śliczna biżu :)
    też zamawiam z tego sklepu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się strasznie podobają te skrzydła anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki skrzydła są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna biżuteria tylko te sowy jakieś dziwne xD
    kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczną bluzke .xd boskie biżuu .;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, zakochałam się w tej biżuterii < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne! xD ja Twój już obserwuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ile zapłaciłaś za tą biżu razem z przesyłką:D?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna bluzeczka! bransoletka również ciekawa;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolczyki!!! Najbardziej mi się podoba sowa ^^ Bransoletka i zawieszki superrr! Mam pytanie : Jak robisz taki koczek???

    OdpowiedzUsuń
  17. do natalka. Koczek robię tak, że najpierw robię kucyka, a potem oplątuję włosy i biorę je gumka i jakoś wychodzi ;D Nie umiem Ci tego inaczej wytłumaczyć :) Może kiedyś zrobię filmik, ale to kiedyś .

    OdpowiedzUsuń
  18. zmiana nazwy bloga z vanillaapudding na introvertx < przepraszam za spam > :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a torbę zamówiłam na stronie magic box na facebooku napisałam do Danieli na e-mail i tak udało mi się ją zdobyć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki - sowy ! <33
    Muszę takie miec...
    Trzeba obczaic sklep ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mnie na maluutkie rozdanie :
    http://maluutka-blog.blogspot.com/2011/09/powrot-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. o jaaa :o piękne kolczyki te w panterkę i ten pierścionek kaseta . ZAMAWIAM :D !

    a zestaw cudny jest też :*

    OdpowiedzUsuń
  23. zamawiałaś to, czy współpracujesz z nimi ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  24. super biżuteria.! No i oczywiście bardzo fajny zestaw.. ; )

    spodobał mi się Twój blog...
    Obserwujemy.? ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za odpowiedz :) Mam nadzieję że jednak nakręcisz taki filmik! PS.Chyba też coś zamówię z Nefryt .

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Kilka komentarzy wyżej jest napisane :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.