niedziela, 18 września 2011

Prostota

Dzisiaj byłam na małym castingu^^ Miałam niewielką sesję. Jak dobrze pójdzie, to jutro do mnie oddzwonią i wtedy coś się ruszy w tamtym kierunku. Nie nakręcam się, żeby później nie było. Jak się uda, to megaaa! A jak nie, to będę próbowała dalej . Na koniec dzisiejsza stylizacja:
rurki-sh/gina tricot
bokserka-sh
torba-sh/lindex
marynarka- C&A
tenisówki-H&M
pierścionek- House
naszyjnik-Zielony Kot





Zmykam kończyć ozdabiać pudełko :) Jutro efekty.
Love <3

21 komentarzy:

  1. Uhuhuhu, to trzymam kciuki ;D
    Cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O trzymam kciuki :)
    A to był jakiś casting w Radomiu ?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że dziś uda ;)

    Świetna stylizacja :D

    + zapraszam do mnie jest aktualnie rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ze sie uda !!!:)))
    :D .. fajny ootd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki żeby się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się naszyjnik. :)
    Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie fajnie się ubierasz tylko źle dobierasz spodnie które Cię pomniejszają ( chodzi o tułów )

    przynajmniej moim zdaniem :D

    pochwal się jak Ci się uda z tą sesją :D trzymam kciuki i pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. oby sie udało;] jasne,ze obserwujemy;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, ładnie ;) lubię Zielonego Kota.
    Pozdrawiam i zapraszam na Giveaway na moim blogu- do wygrania bon na zakupy w zagranicznym sklepie internetowym (wysyłka gratis) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ten casting?
    Fajny naszyjnik... :p

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik jest fajny :)) bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo udana stylizacja-wygladasz dziewczeco i mlodo:)
    Buziak!

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję,że się uda. czekam na efekty ozdabiania pudełka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.