poniedziałek, 19 września 2011

pudełko+stylizacja+zapowiedź

Hejj :)))) Jest meggaa!!! Oddzwonili do mnie ! Dzisiaj byłam podpisać umowę i od razu miałam sesję do portfolio! Jutro wstawię Wam zdjęcia z sesji, a dzisiaj będzie jej mała zapowiedź :) <3333 Mam Wam tyle do pokazania, że nie zrobię wszystkiego w jednym poście. Jutro pokażę Wam właśnie tę sesję, naszyjnik jaki kupiłam dzisiaj w Housie ( dzisiaj jest już złe światło i zdjęcia wychodzą nieładne;/) i koszulę na jaką wymieniłam się na szafie A dzisiaj pokażę am dzisiejszą stylizację, pudełko, o którym wczoraj wspomniałam i kilka fotek zapowiadających sesję :)




Outfit:
bluzka-sh
sweterek-promod
rurki- The sting
torba-sh/lindex
trampki-converse
kolczyki- Nefryt.pl
naszyjnik- ZielonyKot.pl
pierścionek-six



A na zakończenie zapowiedź sesji :3333





Idę odrabiać lekcje, bo jak wróciłam ze szkoły i pojechałam na tą sesję to tak wróciłam przed 18 0,o .
Buziaczki ;***



18 komentarzy:

  1. ładny outfit ;)
    Cudnie ozdobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne pudelko!
    jesteś bardzo fotogeniczna :D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne zdjęcia z sesji, wyglądasz na nich lepiej niż na tych z outfitami :) Jak najbardziej na plus.
    A cóż to za sesja właściwie?

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż tylko pogratulować !.
    Czekam na jutrzejszy post - foootki z sesji ;).
    Cudnie ozdobiłaś pudełko .
    Zapraszam do mnie ; # .

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog , wspaniałe pudełko i sesja ;)) zapraszam do mnie .. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o bardzo ładnie ! ;)
    śliczne pudełko ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O śliczne zdjęcia :) a gdzie były robione? To jest jakaś agencje z Radomia ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne jest to pudełko! :))
    a zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to brawo :)))
    Fajowe to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  10. brawo gratuluję ;)
    ślicznie wyglądałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, świetne pudełko, fajna sesja

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje!!! czekam na reszte zdjęć! pudełko świetne, takie apetyczne. u mnie post będzie jak mi wujek zwróci kabel USB bo mu pożyczyłam a tak by była wczoraj notka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie super pudełeczko ha ha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.