czwartek, 1 września 2011

Rozpoczęcie .

Dzisiejszy dzień można uznać za  oficjalny koniec wakacji. Ale ten czas szybko zleciał. Niedawno był początek podstawówki a tu bum.. już gimnazjum! Jestem w 1B ;) Jutro na 8.00 i zaczynamy piątek od.. Matmy! Koniec leniuchowania do 11 :( Jak sobie pomyśle, że teraz będę się uczyła fizyki, chemii . Jestem słaba z takich przedmiotów ; / Ale jakoś dam radę ;) Ale dzisiejszy dzień to chyba zapamiętam na długo ;) I ta akcja Magdy na skrzyżowaniu, potem telefon od radia Eski kolejny raz ;)  Niedługo idę z Magdą na dwór więc kończę  ;)
na koniec chciałam Was poprosić o głosowanie na mojego bloga na stronie Fun fashion ( pierwszy banner z prawej strony) Z góry dziękuję ;*

Buziaczki. Trzymajcie się ;)

15 komentarzy:

  1. jesteś w pierwszej gimnazjum!?!!?!??!!?!??! ja tez jestem w pierwszej.tyle że ja w c.i u nas została klasa z podstawówki bo jest połączona podstowówka z gimnazjum, taki zespół szkół.a świetna ta linijka z ostanich postów. też pokombinuję coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już jestem w III A ;) Powodzenia w I gim ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem w III, poprostu :D Powodzenia :)
    A co do chemii/fizykii to zależy od nauczyciela, ja tego nie ogarniam, ale siostra ( jest w liceum ) mówi, że jej nauczycielki już wytłumaczyły i rozumie :) Więc dużo zależy od nauczyciela :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w 1, tylko a. A jesteś w jakiejś innowacyjnej, czy ogólnej? Czy u Was nie ma takiego podziału? Pisali po Was markerami? Bo u nas każdy miał "kota", haha..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę ze ścisłymi :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jutro zaczynam od majcy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nadchodzącym roku szkolnym :)!


    http://zwariowanapoetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam 1 matmę :D nie lubię tego przedmiotu i myślę, że mi też nie bdz. szło z fizyką i chemią, też nie jest to mój dobry punkt -.-
    eh. PRZEZYJEMY ^.^
    jestem w 1 e xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w Ibch,m ale Liceum. ;D
    A dzisiejszy dzień zaczynałam łaciną, nie było tak źle jak myślałam. ;) Najlepszy tekst: Vale magistra...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.
    Mam pytanie: skąd wzięłaś obrazek tu zamieszczony? Pytam ponieważ jestem jego autorką i ciekawi mnie gdzie on wędruje po internecie bez mojej wiedzy ;) :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Ada: Hej, ten rysunek znalazłam na googlach. Bardzo przepraszam, nie wiedziałam. Jeśli chcesz mogę go usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic się nie stało Oliwio, ten obrazek już dawno (niestety) żyje swoim życiem w internecie. Ktoś skopiował go ze strony mojej dawnej szkoły i poszło.. Zapytałam ponieważ nie spodziewałam się go tutaj ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    PS: Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.