piątek, 23 września 2011

Szafa.pl

Na szfie są jakieś zakłócenia, i nie mogę zmienić cen ubrań ;/ Chciałam zrobić wyprzedaże :) Więc chciałam Was powiadomić, że aktualnie na mojej szafie klik <--- aktualnie odbywają się 'promocje' Serdecznie zapraszam Was do kupna ciuszków. Jeśli ktoś jest zainteresowany ceną i zakupem piszcie na szafie lub jak ktoś nie ma konta to mojego maila oliwiaen@interia.pl ( jak piszecie na maila to wklejcie link do ciuszka) Więc zajrzyjcie na moją szafę : http://szafa.pl/profil/oliwiaen98 To tyle, co miałam ogłosić :) A teraz przejdźmy do outfitu.
sweterek- pull&bear
legginsy-sh/H&M
czarna bokserka- sh
kurtka- new look
bransoletki- H&M, nefryt.pl
trampki- converse
wisiorek- Zielony Kot <--- zapraszam Was na ich stronę






<333


20 komentarzy:

  1. sweterek boski zakochałam się:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia , i takie pozytywne .
    Sweterek śliczniutki . Za ile go kupiłaś ?
    Od dawna obserwuje i czekam na twoją obserwację .


    OdpowiedzUsuń
  3. genialny sweterek ;) czekam na twoją obserwacje .;p

    OdpowiedzUsuń
  4. cały outfit jest genialny ! fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten zestaw, podoba mi się bluzka! :)

    sandrawojdyla.blogspot.com
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baaaaardzo ładna bluzka i naszyjnik ; )
    z pewnością odwiedzę Twoją szafę. ; p

    zapraszam do mnie i proszę o komentarze. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Zostałaś przeze mnie otagowana.
    http://idealnakombinacja.blogspot.com/2011/09/tagi.html
    Zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej sprzedaż/wymienisz się za te leginsy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog :) follow me http://keepcalmandbuyashoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.