poniedziałek, 12 września 2011

Szkolny outfit + paczka

Hej. Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam mój szkolny outfit :) Zaraz mykam kończyć lekcje, więc będzie więcej zdjęć niż pisania:)
bluzka- sh
sweterek - promod
rurki - villa
tenisówki - H&M
naszyjnik - ZIELONY KOT <--klik



Dzisiaj dostałam też paczuszkę od sklepu BioGarden. Zachęcam Was do zajrzenia na tę stronę, ponieważ mają wybór różnych witamin :) A oto co otrzymałam :

- wyciąg ze skrzypu i pokrzywy Forte
- CeraNova z bratkiem
- Wyciąg ze skrzypu polnego i pokrzywy .

Ja mykam. A was zachęcam do obejrzenia różnych ciekawych sklepów internetowych takich jak Zielony Kot, Nefryt, których bannery możecie znaleźć w pasku bocznym ;)

Xoxo




20 komentarzy:

  1. Świetne rurki :D Teeż chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny strój ;) spodnie świetne .

    OdpowiedzUsuń
  4. tą paczkę zamawiałaś sama czy to współpraca?

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący blog,zapraszam do mnie, http://myslezedamrade.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik sliczny jest! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outfit , super rurki i cała stylizacja , podoba mi sięmoszulka .
    Lubie twojego bloga ! :)
    Zapraszam na weolveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa jak sprawdzi się u ciebie cera nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit :D
    już chyba pisałam w poprzednim poście [?]
    - śliczne spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fantastycznie <3
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ciuszki ;) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.