niedziela, 11 września 2011

Warkocz :)

Hej. Dzisiaj pogoda nieco cieplejsza, ale i tak nie wiem czemu, nie miałam zamiaru wskakiwać w krótkie spodenki ;) Możecie zauważyć, że zmieniłam fryzurę i.. uczesałam się w warkocza! Jak Wam się podoba?Zdjęcia outfitu :
top- sh
kamizelka - sh
rurki - villa
torba - sh
sandały - H&M
naszyjnik-  ZIELONY KOT <-- klik. Zachęcam Was do zakupów na tej stronie ! Warto :)
kolczyki-?






Chcialam Was na koniec zaprosić na stronę By ILO gdzie można kupić cudowne grawerowane bransoletki:)

Buziaczki Xoxo .

19 komentarzy:

  1. No, ja mam już to z natury. Nigdy w życiu mi sie nie złamał żaden paznokieć ;)
    A pewnie, ze jesteś ;* Nie ma za co ;)
    Ślicznie wyglądasz, jak zwykle, z resztą ;) a tak jeszcze się spytam, ile masz lat .? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 13, w grudniu 14 ;) Ogólnie 14 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw ^^
    ładne spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kamizelka... uwielbiam takie...
    Piękny warkocz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę bardzo mi się podoba, wszystko fajne jest ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super spodnie , troche kamizelka mi sie nie podoba le ona i tak bardzo pasuje .
    Tak samo jak naszyjnik , bardzo orginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chyba takie same buciki xD
    Strój jest uroczy Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie :)
    wszystko fajnie pasuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.