niedziela, 25 września 2011

Zakupy.

Hej. Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale byłam na urodzinach mojej przyjaciółki :) Dzisiaj wyciągnęłam moją mamę do galerii i jestem bardzo zadowolona, bo kupiłam to co zaplanowałam . A mianowicie sportową bluzę. Chciałam kupić sobie rozpinana bluzę bejsbolówkę, ale stwierdziłam, że nie będzie mi do niczego pasowała ;/ A oto co kupiłam:
bluza- fishbone/ New Yorker, przeceniona z 80 na 40 :)
naszyjnik- claire's, przeceniony z 32 na 10:)
bransoletki - H&M, 20 zł




Teraz biorę się za wystawianie rzeczy na szafę :) Ostatnio robiłam przegląd i znalazłam sporo biżuterii, kilka chust i kopertówkę, którą dzisiaj będziecie mogli zakupić na mojej szafie więc zapraszam Was już na nią : http://szafa.pl/profil/oliwiaen98

Biorę udział w rozdaniu u Kobiecy świat mody  http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/2011/09/giveway.html


Buziaczki ;3

19 komentarzy:

  1. O , jaki śliczny naszyjnik . Reszta oczywiście też, ale naszyjnik przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak napisałaś, to ja zaobserwuję twojego bloga i zapraszam również do obserwatorów mojego ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. biżuteria jest cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posłałam Ci maila :P Bransolety fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze,ze zakupy udane:) swietny wisiorek i bransoletki:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey your blog is so sweet!
    Check out mine maybe we can follow each other :)
    maryfashionlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sam naszyjnik 18zł:) tu już buteleczka jest trochę grubsza i większa niż we wszystkich dotychczasowych-ma 2,6cm wysokości;)

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pytanko ..;p ile dni szła do ciebie przesyłka z Nefrytu .? ;p odpisz prosze .;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.