sobota, 3 września 2011

Zdjęcia w plenerze

Hej. Dzisiaj podskoczyłam do Empiku, żeby kupić zeszyt na historię. Teraz są tam takie fajne papierowe torebki <3 Później wybrałam się na działkę. Porobiłam troszkę zdjęć. Dzisiejszy outfit:
koszula - stradivarius
spodenki - H&M
buty - H&M
naszyjnik - Cropp ( zamieniłam się z Madzią ;3)
torba - sh/lindex
okulary - all/ atmosphere








nie skończyłam robić wianka, bo kwiatki się skończyły ;/


Jutro chrzciny :) Muszę jakąś sukienkę wybrać . 
Buziaczki ;*

27 komentarzy:

  1. super fotki i zestaw :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw , zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, prosty zestaw.
    naszyjnik świetnyy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw. :).
    +zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. cała stylizacja świetna :) naszyjnik jest prze boski :)odaję do obserwowanych i zapraszam Cię do mnie,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja najbardziej podoba mi się torba i koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny look,uwielbiam takie koszule! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz!Będę wdzięczna za skomentowanie moich zdjęć, gdyż sprawdzam się w fotografii i są dla mnie ważne opinie innych, tak więc zapraszam Cię do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna koszula.
    zapraszam do mnie na konkurs c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja.Ten naszyjnik można jeszcze dostać? Jest świetnyy!

    OdpowiedzUsuń
  11. A co to jest na ostatnim zdjęciu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja... naszyjnik boski... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie fajne te torby mają teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny ten naszyjnik masz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny outfit,mialam kupic ten zeszyt ale stwierdzilam ze mi sie nie przyda ;p
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula bardzo mi się podoba , w sumie cała stylizacja , no i te okularki ♥
    A co do zeszytów mteż miałam kupowac w empiku ale stwierdziłam że za drogie ;D
    Zapraszam na weloveefashion.blogspot.com + obserwuje . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny zestaw. Dziewczęcy, świeży. like it ;)

    Zapraszam do nas ;) xo

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny lancuszek i czekam na nowa stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik zaczepisty :3
    I słodki koczek ^-^

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna torebka :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.