piątek, 2 września 2011

Zielony Kot - idealne dopełnienie!

Lubicie biżuterię? Ja uwielbiam! Jest idealnym dopełnieniem każdego stroju. Można byś skromnie ubranym, a dzięki dobrze  dobranej biżuterii wyglądać jak milion dolarów :) Właśnie takim dopełnieniem każdego stroju jest biżuteria ze sklepu Zielony Kot klik. Już od dłuższego czasu podobała mi się biżuteria z tego sklepu. Każdy znajdzie tam coś odpowiedniego dla siebie i swojego stylu. A oto tylko kilka przykładowych dodatków, które mnie wpadły w oko.















Te, i wiele innych dodatków możecie znaleźć na stronie zielonykot.pl
Zapraszam Was do zakupów na tej stronie, bo naprawdę warto!! Ceny są przystępne jak na taką ładną biżuterię!

21 komentarzy:

  1. faktycznie wszystko mają przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest tam biżuteria i ceeny też są niczego sobie.Chyba się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się bardzo ich rzeczy, są śliczne! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne dodatki ;) może na coś się skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te żeczy ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki zegarek-naszyjnik chciałam sobie kupić (ale nie kupilam ^^) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. ten naszyjnik z serduchem mi się podoba :D !

    OdpowiedzUsuń
  9. very cool stuff
    great blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteria z Zielonego Kota jest poprostu obłędna ^-^

    + zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakocham się w tej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, jakie cuda!;) Kocham ten pierścionek z kokardką. Reszta tez jest super;)
    Świetny blog. Ja tez uwieeelbiam biżuterię.
    Dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. A dziękuje;D No, nie powiem, zapuszczałam całe wakacje;) Okropnie szkoda mi było je obciąć. ale co poradzić... Szkoła i nauczyciele by się czepiali.

    OdpowiedzUsuń
  14. No biżuterię mają naprawdę fajną i oryginalną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne są niektóre. ;)

    dobrze, ze napisalas tą notkę ;)
    na pewno zajrze na strone, moze cos tam znajde.

    <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.