czwartek, 6 października 2011

łaty na rękawach

Hej, przepraszam, że miałam 3 dniową nieobecność. Ale już zaczęły mi się kartkówki i musiałam się uczyć. Zaraz idę do szkoły, więc dodam mój wczorajszy outfit. Wiem, że te buty już widziałyście, ale są bardzo wygodne do śmigania do szkoły itp. :) Ogólnie w moich outfitach zawsze będzie się teraz powtarzać jakaś część garderoby, bo do szkoły nie mogę zakładać kolorowych rzeczy itp. Ale każdy outfit będzie miał coś innego, że żaden nie będzie identyczny :)
sweterek- bershka
naszyjnik- pull&bear
torebka-sh
spodnie-sh/vero moda
buty-all





Ja zmykam do szkoły.
Buźki :**



23 komentarze:

  1. ta koszulka nie w moim stylu a buty i tak kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz!
    Ochh!
    Ale ja ci tych butów zazdroszczę :P
    Kto robi ci zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej :)
    Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest świetny! :) Sama jadę w przyszłym tygodniu w poszukiwaniach jakiegoś fajnego z łatkami :) No i buty genialne ;)
    Jeżeli jesteś ciekawa recenzji o kosmetykach, to zapraszam do siebie ;)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest świetna... zawsze chciałam mieć taką z łatami na łokciach, ale nigdy nie umiem na nią trafić. ; )
    bardzo ładny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek i ta spineczka z kokardka wygląda mego słodko;p Pozdrawiam i zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.