niedziela, 16 października 2011

Drogeria Effect !

Hej dziewczyny! Mam dzisiaj dla Was notkę, która mam nadzieję, że Was zainteresuje.
Czy szukacie dobrych firmowych kosmetyków? Zapraszam Was na stronę Drogerii Effect, gdzie możecie kupić firmowe kosmetyki nawet za 50% taniej niż w sklepie!!! Macie tam duży wybór kosmetyków od pudrów, podkładów, szminek, błyszczyków, tuszy do rzęs, cieni do powiek, róźy, lakierów, korektorów do twarzy aż po peelingi, balsamy, zestawy i  perfumy! Na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie w niskiej cenie! A oto co ja otrzymałam od tej Drogerii:

 Dwustronny tusz MEYBELLINE XXL extensions


Moim zdaniem tusz jest jak dla mnie na 4+. Biała baza wydłuża rzęsy i stanowi podkład pod tusz. A sam tusz nie pozostawia grudek i ładnie rozdwaja rzęsy, lecz jest mały minusik, o którym napisałam w minusach :) . A więc:
Plusy:
-dobrze wydłuża
-nie zostawia grudek
-nie odznacza się nad oczami przy mruganiu :)
Minusy:
- jednym minusem, ale takim malutkim jest to, że jeśli chcielibyśmy umalować się tylko lekko tuszem i nałożylibyśmy pod niego białą bazę, przy nałożeniu małej ilości tuszu, nie pokrywa on całkowicie bazy. 

Poczwórny cień do powiek L'Oreal




Plusy:
-ładne kolorki
-nie sypią się
-długo się trzymają na powiekach
-łatwo się rozprowadzają
Minusy:
BRAK


Woda toaletowa NIKE- up or down for woman
                           
Plusy:
-ładny, świeży zapach
- długi czas utrzymywania się zapachu
-wydajny
Minusy:
Również BRAK


 Balsam do ciała C-THRU pearl garden

Plusy:
-ładny zapach
-również wydajność
- dobrze nawilża
Minusy:
Brak

Olejek do paznokci Sally Hansen Diamond Strength
Olejek jest z lawendy i pestek winogrona. Jest on moim faworytem!
Plusy:
-baaardzo dobrze nawilża skórki
-odżywia paznokcie
-ładnie pachnie
- cena, bo tylko 8 zł w DROGERII EFFECT
- dobrze się rozprowadza
-jest tłusty, dzięki czemu wydajny.
Minusy:
-Jak na razie nie zauważyłam :)

To tyle co miałam Wam do przekazania :) Jeszcze raz zapraszam Was na stronę tej drogerii:

XoXo. 

12 komentarzy:

  1. kocham twojego bloga <3
    Mogłabyś mnie polecić ? ponieważ nie mam dużo obserwatorów a bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukać tej drogeri ..;p
    Fajne rzezy:D
    Ale jak już to najbardziej spodobał mi się tusz i olejek do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana:

    http://lakieromania-rzeczludzka.blogspot.com/2011/10/odpowiedz-na-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że zawsze dodajesz linki do stron <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! muszę pogrzebać na tej stronce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.