wtorek, 11 października 2011

jesień za oknem .

Hej :) Tę notkę miałam napisać wczoraj, ale coś aparat odmówił mi posłuszeństwa i zdjęcia nie chciały się wgrać na komputer. A za oknem,coraz chłodniej wczoraj tak zmarzłam, że szok. A było jakieś 11 stopni 0,0  Nie lubię jesieni, ale jak się przyzwyczajam do noszenia kurtek i zimna, to jakoś jakoś...Oto wczorajszy strój:
bluzka-sh
sweterek- promod/sh
torba-H&M
spodnie- vero moda/sh
buty-allegro
naszyjnik ZielonyKot.pl
chustka- sh/vero moda






Jutro napiszę :)
pa.  

16 komentarzy:

  1. Fajny outfit, taki na luzie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Twojego bloga ; )
    i ps.Kto jest Twoim fotografem?;p

    OdpowiedzUsuń
  3. super buty!! pozdrawiam i zapraszam do siebie, może spodoba Ci się oferta sklepu opisana u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnee :)
    Jak już mówiłam jestem fanka twoich butów..

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tak zimno,że kupiłam emu i w nich śmigam. póki co nie pada więc są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit... ;)
    Świetne buty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same buty! Bynajmniej są bardzo podobne :)
    Zapraszam do mnie :)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej świetny blog zapraszam także do siebie .Będę obserwowała liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.