poniedziałek, 17 października 2011

Już trzeba się ciepło ubierać :)

Hej, dzisiaj krótka notka, bo zaraz się kładę,bo padam . Już czuję szkołę, bo coraz więcej testów ;/ Dodam outfit z przed 2 dni. Już bardziej jesiennie, ponieważ na dworze już coraz chłodniej!
bluza- stradivarius
kurtka-new look
spodnie- vero moda/sh
czapka- house
emu-biedronka
pierścionek- Nefryt





Jutro pokażę Wam jakie etui na telefon uszyła mi mama <3

A teraz jeszcze kilka drobnych spraw:
* przypominam, że jak będzie ponad 300 obserwatorów, zrobię rozdanie
-zachęcam do odwiedzenia sklepów, których bennery znajdują się w pasku bocznym

Buźki ;*


23 komentarze:

  1. Fajne zestaw. Czapka świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to rozdanie zapewne juz niedlugo:) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie ;]

    ~http://zwariowanapoetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirował mnie ten oufit ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw !
    mam takie same buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tą bluzę to masz świetną :D ! też taką chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza bardzo fajna :) też mam śniegowce z biedronki, niestety szarych już nie było, więc mam karmelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam taką samą czapkę, ale zgubiłam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw...
    Świetna jest ta bluza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulka! Mam ten sam pierścionek :P
    www.lookboook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też sobie chciałąm te "emu" upolowac w biedronce, ale mi kurcze wszystkie w moim numerze wykupili :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. ano..szkola ma takie uroki,ze trzeba sie uczyc:) nic na to sie nie poradzi...
    Bardzo fajny outfit:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluzka ! .
    Muszę sobie kupić te emu !.
    Obserwuję i liczę na to samo ! . ; D .

    OdpowiedzUsuń
  14. brzydkie są te emu z biedronki, już lepsze widziałam na rynku.Czapka wgl. nie pasuje , ale za to masz fajną bluzę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Outfit interesujący. Dobrze dobrane kolory<22

    Mam pytanie Widzę, że współpracujesz z różnymi firmami. I chciałabym też zacząć. I chce się zapytać co pisałaś w mailu do nich? Bo ja nie mam zielonego pojęcia co trzeba napisać by si e zgodzili?

    OdpowiedzUsuń
  16. Super czapa! I pierścień:-) Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.