niedziela, 9 października 2011

Mini haul + paznokcie

Hej. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka kosmetyków, które ostatnio kupiłam :
od lewej:
-kokosowy żel pod prysznic z Ziaji. Cudownie pachnie kokosem, dobrze się pieni. Jak dla mnie +
-żel, peeling i maseczka w jednym z Garniera. Ładny zapach, dopiero raz go użyłam, więc nie mogę określić czy dobrze działa :)
-peeling złuszczający Garnier. Na pewno ładny zapach, gruboziarnisty. Też użyłam go dopiero raz.
-krem do rąk regenerujący Garnier. Jest to już chyba 4 opakowanie tego kremu. Jest naprawdę dobry. Regeneruje zniszczone ręce i mocno nawilża. idealny na jesień/zimę. !





Przepraszam, za jakość, ale zdjęcia robione już po 18.
A teraz pokaże Wam mój dzisiejszy wyczyn z paznokciami:)


To tyle. Idę dokończyć lekcje. 
Czy Wam też tak szybko minął weekend? Mi strasznie szybkoo!

Buziaczki ;*



13 komentarzy:

  1. świetne te pazurki :P
    po ile był ten krem ostatni do rąk ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier to moja ulubiona firma jeśli chodzi o pielęgnację dłoni! ;) A paznokcie takie już kiedyś miałam, hehe (tzn chodzi mi o pękacz ;D). Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała spróbować tego kremu do rąk ,zawsze mam problemy jesienią/zimą i niestety nie znalazłam jeszcze idealnego kremu dla mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie
    lubię kosmetyki garniera a ten czerwony krem jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Garniera, a lakiery pękające są świetne jeśli się je fajnie połączy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do tynia97 : krem kosztował ok. 10 zł. Nie wiem dokładnie, bo nie ja płaciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja mam ten Garnier "Czysta skóra" .. jest bardzo dobry i świetnie oczyszcza skórę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ten Garnier 3w1 strasznie uczulił ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszyły te paznokcie ;) Mogę wiedzieć, jakie lakiery? ;>
    a za tym kremem się rozejrzę, bo moje dłonie są aktualnie w stanie krytycznym i przyda im się kuracja ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.