wtorek, 25 października 2011

Outfit, biżuteria

Hej, jestem strasznie zła, że tak zaniedbuję bloga, ale nie chcę się pogorszyć w nauce w gimnazjum, więc się uczę :) Na szczęście teraz długi weekend i notki będą regularne . Jutro w szkole na angielskim robimy halloweenowe dynie(pumpkiny), może wezmę aparat, i zrobię zdjęcia dzieła mojego i Magdy . Mam problemy z aparatem, ponieważ cos mi się popsuło z wejściem do kabla, przez co jak rozładuje mi się aparat, to nie będę mogła go naładować ;/ Ale jakoś działam i niedługo powinien zostać naprawiony.  Pokaże Wam dzisiaj mój wczorajszy outfit. Zdjęcia troche rozjaśnione, bo robione przy zapalonym świetle, ponieważ zrobiłam je przed pójściem do szkoły jakoś o 7 i światło było złe . W tym outficie znajda się buty, o których wspomniałam 2 notki temu .
komin- z szafy mamy
bluzka- sh/KappAhl
rurki-sh/vero moda
buty-Zone
naszyjnik-Pull&Bear









Chciałam Wam jeszcze pokazać , śliczną bizu, którą otrzymałam po raz kolejny od sklepu Zielony Kot.pl
W tym sklepie znajdziecie śliczną i dobrą jakościowo biżuterię. 
Zapraszam Was na: http://www.zielonykot.pl/
Już niedługo stylizacje z biżuterią.


ps. Przypominam, że jak będzie ponad 300 obserwatorów, zrobię rozdanie !

XoXo.




21 komentarzy:

  1. koszula urooocza:)
    zapraszam do mnie,u mnie parę informacji o konkursie, w którym biorę udział i liczę na Twój głos!:)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś sama zrobiłam sobie komin..ale nie mam pojęcia gdzie on sie podział..:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mi się podobają najbardziej , lubię takie rockowo punkowe rzeczy :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten wisiorek z różą ; ) A tą biżuterię to dostajesz czy kupujesz?;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik "kwiatki" mi sie podoba;p
    Buty oraz bluzka Tzn. Wszystko;p
    Następnym razem głowa wyżej do zdjęć, bo taka wydajesz się "nieszczęśliwa"

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula !
    łańcuszek boski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. własnie o butach nie napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo fajnie pasuje!Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bytu ładniej by sie prezentowały gdyby były zapięte czy tam zawiązane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.