sobota, 1 października 2011

Przesyłka od Raj Biżuterii

 Hej dziewczyny :) Jak wspomniałam we wczorajszym poście wczoraj dostałam paczkę od sklepu Raj Biżuterii.pl <--- klik. Bardzo podobają mi się otrzymane od nich rzeczy :) Polecam Wam ten sklep internetowy i zachęcam do zakupów u Nich bo warto!!! A oto co dostałam:

wszystko ładnie zapakowane..





Najbardziej podoba mi się rzemyczek i ta czarna bransoletka :)))) Oczywiście kolczyki też są śliczne <3
Na ich stronie możecie znaleźć piękne bransoletki,kolczykinaszyjniki,broszki,wisiorki i inne cudeńka, a również apaszki i torebki
Jeszcze raz zapraszam Was na ich stronę : 


ps. niedługo stylizacje z tymi rzeczami :)
Buziaczki ;;*


16 komentarzy:

  1. Wszystko cudne. Kiedyś byłam maniaczką kolczykową, niby przeszło, ale dalej nie potrafię przejść obojętnie od jakichś oryginalnych kolczyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy! :))
    zapraszam ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. szczesciara z ciebie:) fajna przesyłka
    Pozdrawiam!

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rzemyk! Boskiii *3*
    Współpracujesz z Nimi czy kupiłaś na aukcjach.?
    Pozdrawiam.

    Bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanko, te rzeczy od nefryt.pl dostałaś tak na początek współpracy, dlatego że dałaś ich baner na swój blog ? ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta różowa, rzemykowa jest cudowna ;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.