sobota, 29 października 2011

Pudrowy róż+paczka

Hej:) Jak dobrze że jest długi weekend. Wczoraj zrobiłam sobie nocowanie z Magdą. Miałyśmy zrobić sobie noc horrorów, ale obejrzałyśmy tylko połowę jednego :) Dzisiaj chcę Wam pokazać skromny outfit z prześlicznym naszyjnikiem od sklepu Zielony Kot.Outfit skromny, ale przez ten wolny czas pokaże jeszcze jakieś :) Nie wiem czemu tak wyszło, że jest tylko jedno zdjęcie bez kurtki ;/ Ale w sumie już jesień więc..
koszula- H&M/sh
buty-zone
komin-mamy
kurtka-H&M/sh
naszyjnik- Zielony Kot <--klik
podkoszulka- fishbone/sh





I paczuszka od sklepu Katherine.pl W następnej notce pokażę dokładniej co się w niej znajduje. 

Buziaczki ; * <3




23 komentarze:

  1. super outfit. :):)
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamaarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pudrowa koszula fajna
    super rzeczy w paczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula :D
    ładna biżuteria :P
    i ogólnie ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dodaję. :)
    ja mam 13, ale dużo osób mówi, że wyglądam na więcej. a to wszystko dlatego, że jestem wysoka i ubieram się poważniej niż niektóre dziewczyny z mojego wieku. ;p
    a Ty ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy z sh i jeszcze ta bizuteria - zazdroszcze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit ..
    a w tej paczuszce przecudne są rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nabytki z paczki;d
    Ładny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny naszyjnik < 3
    Zapraszam do mnie http://skarbek44.blogspot.com/
    Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja ! :] :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co , na razie mam mnóstwo zamówień , ale np . taki inny prosty rysunek mogłabym Ci zrobić . Np . związany z biżuterią lub z modą . Co ty na to ? :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie . < 3 . BArdzo podoba mi się ta koszulka . No i oczywiście naszyjnik . Zapraszam tu : http://link-do-mojego-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ten naszyjnik :3
    dziękuję, szkoda, że to tylko przeróbka w photoshop -.-'

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.