sobota, 22 października 2011

Rock Love- Biżuteria z pazurem!

Hej. Czy słyszałyście już o biżuterii Rock Love? Jeśli nie, to teraz już będziecie ją znali!
Rock Love to śliczna biżuteria dla Pań i Panów. Te bransoletki będą świetnym dopełnieniem każdego stroju Rockowego jak i eleganckiego! Bransoletki z pazurem w stylu glamour. Każda z tych bransoletek jest ręcznie wykonana z pereł, kamieni półszlachetnych ozdobione czaszkami z kamieni lub metali półszlachetnych i pięknymi zawieszkami! Oprócz gotowych wzorów, możecie zamówić swoją wymarzoną bransoletkę. Możecie wtedy sami decydować o materiale, kolorze oraz rodzaju zawieszki, która może być ozdobiona grawerunkiem!
A teraz kilka przykładów tych bransoletek, które wpadły mi najbardziej w oko :

















Jeszcze raz zapraszam Was na ich stronę, gdzie więcej zdjęć bransoletek:
Oraz na ich FB:

Buziaczki . 

20 komentarzy:

  1. niby różowe dziewczęce, ale zadziorne ! ;D
    mnie się ta ze skrzydłem podoba ! ;)

    zapraszam do siebie na małe losowanie ! ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska biżuteria! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się niezbyt podoba ;p Ewentualnie niektóre zawieszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 bransoletka i ta z koroną mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te bransoletki;) pozdrawiam!
    buziak

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna biżuteria! Zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabym zrobić ja niby nie rysuje ale mogę zrobić tylko muszę mieć twoje zdj najlepiej w następnej notce je dodaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się , zwłaszcza jak jest na ręce ich kilka . :)

    zapraszam na weloveefashion.blogspot.com , mam bardzo mało komentarzy więc licze na jakąś pomoc , dla mnie każdy komentarz się liczy . ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. a o cenie tych bransoletek już nie napisałaś .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta biżuteria ! No i jeśli jesteś zainteresowana nagłówkiem na swojego bloga to zapraszam do mnie :] :p

    OdpowiedzUsuń
  11. 'wiktoria;** bo jak kogoś interesują ceny, to zawsze może sobie sprawdzić je na stronie!

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsza jest ta 5. ; )

    zapraszam do mnie.!! ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ładne :)
    Otagowałyśmy Twojego bloga, szczegóły u nas. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.