piątek, 7 października 2011

tweety

hej:))) Nareszcie weekend :) Zaraz odrobię lekcje, żeby nie musieć tego robić w sobotę i niedziele . Na koniec dodam jeszcze kilka informacji, a teraz outfit :) Sweterek ten, jest moim nowym nabytkiem z sh. Teraz zauważyłam, że nie pokazałam Wam jego tyłu, więc zrobię to innym razem. Z tyłu sweterka jest tak jakby tył tweetye'go. :)
sweterek- sh/H&M
spodnie-all
kalosze- jakiś market :)
kurtka-new look
naszyjnik- Zielony Kot
rzemyczek- Raj biżuterii








Na koniec kilka info:
-biorę udział w rozdaniu u ; katarzyynki klik klik <---
-zachęcam Was do polubienia na fb :
katarzyynki <--- klik oraz
Hempz.pl <--- klik

Chciałam Wam również przypomnieć, że jak będzie ponad 300 obserwatorów zrobię rozdanie!!

Buziaczki ;*


21 komentarzy:

  1. torbe i buty masz cudowne w poprzednim poście!

    OdpowiedzUsuń
  2. heh ten ptaszek jest świetny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bransoletka!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kalosze są ładne :]
    czekam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne kalosze :p
    dawno je kupowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. to trochę czasu minęło :)
    ale świetne są ;;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten sweterek! ;) I bransoletki bardzo ładne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kalosze :D choć za bardzo nie przepadam za tego rodzajem butami ...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit !
    Bluzeczka naajs ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bransoletka ♥ Pozdrawiam Obserwuję i zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nowa notka.
    świetny jest ten rzemyk

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tych kaloszach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.