czwartek, 13 października 2011

tygodniowe zakupy +przesyłki

Hej. Przepraszam, że nie pisałam. Przez ten czas tyle się uzbierało tematów na notki. Dzisiaj Wam pokażę zakupy z ostatnich dni:
bluza- stradivarius 80 zł
skarpety- 5 par za 30 zł H&M
Wczorajsze zakupy z IKEI:
ramka- 5 zł
podpórka na książki - ok. 5zł
wieszaki- ok 8 zł
 Pudła duże- 20 zł 2 sztuki
pudła małe- 8 zł 2 sztuki
dzisiejszy zakup biedronkowy :
EMU za 30 zł



I ostatnia rzecz:
Ostatnia zdobycz mojej babci w sh. Conversy za 7 zł!!!!
Kolor w rzeczywistości jest nieco innym odcieniem zieleni.



I na koniec zapowiedź dwóch notek z recenzjami kosmetykami, które otrzymałam dzisiaj:


Buziaczki ;*

26 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć takich łupów! Babcia ma gust ;)


    dinitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne eskimoski!
    Gdzie wy macie szmateks z conversami ja nigdy nie mogę znależć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, to Ci babcia niespodzianke zrobiła super! i bluza super:) zapraszam do siebie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę babci pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moich emu za 12 zł z lumpa nie przebije raczej nic, ale 30 zl to tez niewiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooo, ale szczęście ! 7 zł ...
    pozazdrościc.. w sumie to mam podobny kolor ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara , conversy za 7 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeny conversy za 7 zł :D tylko pozazdrościć . ale zazdroszczę tych zdobyczy :P
    a gdzie mieszkasz jak mogę spytać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zła koszulka:)
    http://vallery-v.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o bosh.. zakochałam się w tej twojej bluzie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo rzeczywiście Conversy ciekawe, zwłaszcza za tą cenę . ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Conversy za 7 zł?;o Widocznie przepłaciłam ;D Zacznę chodzić do sh ;p I widać,że są w całkiem dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze conversów za 7 zł :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha dobre ;D
    Ja tez wczoraj kupiłam te buty na dodatek ten kolor. Zobacz do mnie pamietnik-jessiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam conversy za 3złote. a ja kupiła emu w poniedziałek w biedronce za 25 złotych bo ja jestem niska i rozmiar buta dopiero 35. i kupiłam identyczny odcień emu. u mnie dziś będzie notjka to jest zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam identyczne EMU i też z Biedronki za 29.99zł ; )
    zapraszam do mnie !
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się tak nie bawię ja dałam za moje 220 hahah to nie fair też idę do sh :D

    OdpowiedzUsuń
  18. szcześciara !
    a w jakim miescie byla w tym sh ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.