czwartek, 24 listopada 2011

Biżu

Hej :) Wiem, że ostatnio zaniedbałam bloga, ale związane jest to z dużą ilością nauki. Na szczęście, już coraz więcej sprawdzianów za mną, i jak na razie szykuje się jeszcze tylko kilka, ale to dopiero w grudniu :) Dzisiaj przeszperałam trochę allegro, w poszukiwaniu prezentu na mikołajki ^^ Coś udało mi się znaleźć :> Zastanowię się nad zakupem . Zaczekam do soboty, po planuję w sobotę jechać do słonecznej w poszukiwaniu właśnie czegoś na gwiazdkę i mikołajki . A teraz kilka fotek ze stron tych przedmiotów:




Niedługo postaram sie o jakąś stylizację :) 
Na koniec chciałam Was jeszcze zaprosić na moją szafę http://szafa.pl/profil/oliwiaen98 . 
Przy zakupie kilku rzeczy dam zniżki! Kto nie ma konta na szafie, a chciałby coś zakupić, proszę o kontakt mailowy: oliwiaen@interia.pl
No i przy okazji, zapraszam na moje aukcje na allegro : http://allegro.pl/listing/user.php?

To by było tyle na dzisiaj :)
Enjoy!

edit. A co do rozdania, to ciągle zastanawiam się nad nagrodą ;/ Może zrobię takie świąteczne rozdanie? ^^

25 komentarzy:

  1. wszystko jest rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. te kolczyki kokardki i bransoletka są śliczne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są te kolczyki ;d
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy < 3
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! sama bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria :D
    dobry pomysł z świątecznym rozdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można zamówić te ostatnie kolczyki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki naszyjnik był w housie :)
    Te ostatnie pary kolczyków są piękne :P

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłąś kolczyki???

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolczyki! Sama muszę sobie takie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i zapraszam :) http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. OStatnie najlepsze .
    Świetny blog . Zapraszam do mnie . : http://link-do-mojego-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.