wtorek, 1 listopada 2011

Biżuteria

Hej, wiem, że byłam nieobecna kilka dni, ale jestem chora ;/ Dlatego nie mam dla Was dzisiaj żadnej stylizacji, ale jak tylko wyzdrowieje, to od razu jakąś wstawię (już mam nawet jedną zaplanowaną ). Dzisiaj pokażę Wam tylko dokładniej to, co dostałam od sklepu Katherine.



Zapraszam Was po raz kolejny na stronę http://www.katherine.pl/

Na koniec chciałam Was poprosić, abyście klikali w reklamę sklepu DeeZee, która jest w pasku bocznym. Z góry dzięki ;*

XoXo.

ps. Przypominam, że jak będzie ponad 300 obserwatorów, to zrobię rozdanie :)

16 komentarzy:

  1. wszystko jest świetne :D
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna biżuteria! ; )
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria, najfajniejsze są bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaka cudna biżuteria. tylko pozazdrościć (:

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna biżuteria , zapraszam do mnie : >

    OdpowiedzUsuń
  6. ta wieżyczka Eiffela jest wprost cudowna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej . Od jakiegoś czasu czytam Twoje posty i bardzo spodobał mi się Twój blog. ; ) Ja założyłam swojego (jest nowy) ..; P Więc zapraszam .. : ) Aa. i oczywiście bardzo ładna biżuu i życzę szybkiego powrotu do zdrowiaa . ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne . ; ** . Ten z kłudeczką cudny . O . o
    Zapraszam tu :
    http://link-do-mojego-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobną wieżę. :D masz fajnie z tymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  10. powinnaś dodawać więcej outfit`ów , bo fajnie się ubierasz ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.