sobota, 5 listopada 2011

Ciepły sweter

Hej :) Co tam u Was dziewczyny? Ja dzisiaj prawie cały dzień siedzę w domu, tylko wyskoczyłam po małe zakupy. Siedzę nad lekcjami, sporo mam do zrobienia, ale na szczęście zrobiłam już prezentacje na konkurs, więc teraz z górki ;) Chcę zrobić dzisiaj jak najwięcej, by jutro mieć więcej czasu wolego. Dzisiaj wskoczyłam w ciepły sweter, do tego nauszniki i jesienna stylizacja gotowa!
sweter- vero moda/sh
bluzka-sh
nauszniki- H&M
buty- zone
rurki- vero moda/sh
naszyjnik- Zielony Kot
bransoletka- six





Przypominam, jeszcze tylko 10 obserwatorów więcej i zrobię rozdanie!

XoXo . 


15 komentarzy:

  1. ładny sweterek :D
    Pozdrawiam :D
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny sweterek-widac,ze cipeły... :) ale masz swietne biurko! <3 a może byś dodała zdjęcia swojego pokoju ?:) pozdrawiam!buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw :)
    dopiero teraz zauważyłam że masz świetne biurko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, ten sweter jest cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.