piątek, 18 listopada 2011

Czapki, czapeczki, bereciki

Hej dziewczyny :) Wczoraj przyszedł do mnie aparat z naprawy! :))))Zaraz muszę jeszcze popatrzeć coś na jutrzejsze urodziny. Nie mogę się doczekać! Może zrobię coś z moimi pazurkami, to efekty pokażę jutro. A dzisiaj jakoś tak postanowiłam, że pokażę Wam... moją niedużą kolekcję czapek/beretów.A więc:
Spoczywają one w pudełku..

Szary beret-all
biały z cekinami- accesorizzes/sh
szara ' smerfetka'- primark/all
szop-?
niebieściutka- House

różowy- H&M
czarny-H&M/sh
niebieski- river island/sh


Jeszcze tylko 1 obserwator i będzie rozdanie!
Jutro odpisze na komentarze.
Kilka osób pytało sie o kurtkę z poprzedniego posta clik. A więc:
Jak na teraz, jest ciepła, ale na mrozy i śnieg moim zdaniem nie za bardzo, bo jest krótka, i będzie wiało po tyłku :) Nie wiem ile kosztowała, bo kupiła mi ja mama:)
To chyba tyle.
XoXo. 

ps. Klikajcie w reklamę DeeZee w pasku bocznym :** 



14 komentarzy:

  1. ładne te ostatnie ;) i świetna ta z szopem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z szopem jest cudna . ; * . + Zapraszam tu : http://link-do-mojego-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne czapki :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nom zobaczymy co tam wymyślisz :P
    super czapeje :d

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne. : )
    czekam na pazurki ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproponowałam Natalce współpracę, ona się zgodziła na zasadzie takiej, że ja coś zamawiam, a ona np. daje mi gratisową wysyłkę, albo jedną rzecz z tego co zamówiłam :)

    Ps. Ty jutro masz urodziny ? czy idziesz do koleżanki czy coś bo nie zrozumiałam .."Zaraz muszę jeszcze popatrzeć coś na jutrzejsze urodziny. " .. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem:)
    dziękuję!
    świetne berety!
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.