poniedziałek, 21 listopada 2011

Futrzana torba

Hej :) I znowu poniedziałek ;/ Ale miejmy nadzieję, że szybko zleci. Dzisiaj taki szybki wpis z dzisiejszym szkolnym outfitem. A więc pozostawiam Was ze zdjęciami.
torba- river island/prezent
koszula- stradivarius
sweterek-zara
buty- noname
naszyjnik- pull&bear





Obserwatorów przybywa! <3 Rozdanie już się szykuję. Musze jeszcze coś dobrać do nagród :)
Na koniec chciałam Was jeszcze zaprosić na moje aukcje na allegro i na moja szafę ( bannery w pasku bocznym)

Love <3 

ps. biorę udział w rozdaniu u RunBehindMeklik

14 komentarzy:

  1. masz bardzo ładną fryzurę na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałaś niewłaściwy link do allegro, przenosi na stronę logowania do mojego własnego konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniutka ta torba ;d

    zapraszam na mojego nowego bloga:
    wiktorjaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper torebka :)
    obserwuje ;D
    zapraszam do mnie
    smil3-olcia.blogspot.com
    obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest świetna! Futrzaki są ekstra! A fryzura śliczna :)
    U mnie moja pierwsza stylizacja - http://rainbow-style.blogspot.com
    Oobserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula! torba zabawna. fryzura bardzo mi sie podoba! do twarzy Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się twój blog, mam nadzieję, że wpadniesz do mnie ; -)
    zapraszam :
    http://normalnie-nie-normalne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama robiłaś sobie fryzurkę ? :D A co do torebki- świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi pretty!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.