wtorek, 15 listopada 2011

Kolejna wymiana


Hej :) Wtorki, to najgorsze dni tygodnia. Kończę wtedy lekcje o 16.50!! Dzisiaj przyszła do mnie kolejna wymiana z szafy - materiałowa torba I ♥ primark oraz kwieciste legginsy z house'a. Torba, do zdobycz mojej cioci z sh za jedyne 8zł! Nie mam głowy żeby się rozpisywać, bo czeka mnie jeszcze nauka historii, więc zostawiam Was z fotkami:



Czy u Was też blogger nawala? Niektóre zdjęcia wgrywają się normalnie, a niektóre przekręca jak ostatnie ;/
Och, idę do mojej historii ;p
XoXo. 


16 komentarzy:

  1. torba jest genialnaa < 3
    jeszcze za takie pieniądze ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. torba brązowa jest genialna ♥
    od dawna takiej poszukuje:)
    wpadnij do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mi blogger nawala. ;x
    fajne zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna torba ;D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię wtorków i czwartków, ale najlepsze są środy :P
    Skąd masz tą skórzaną torbę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie dziś dokonałam przelewu żeby skonfigurować szafę i też będę wymieniać. Mam nadzieję że już jutro mi skonfiguruja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne legginsy, lubię takie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna ta brązowa torba :D ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. tak , u mnie też coś nawala . pff . jak dal mnie to wtorek to też najgorszy dzień tygodnia , najgorsze lekcje . pff , świetna torba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne torby
    no blogger to jakaś masakra albo mi się przekręca albo są paski ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.