czwartek, 3 listopada 2011

Kredki do ust

Hej :) W końcu siedzę w domu do końca tygodnia :) W ostatniej notatce pokazywałam moje szminki i dużym zainteresowaniem cieszyły się kredki z Claire's. Jedna dziewczyna poprosiła mnie, żebym bardziej je opisała, więc dzisiaj notka poświęcona tym oto kredkom :)


Ja posiadam cztery zapachy: kokos, toffi, jeżyny oraz guma balonowa :)

Gdzie można kupić te kredki?
- Te kredki można kupić w każdym sklepie Claire's
Ile kosztują?
- Cena jednej kredki to ok 14 zł. Ja akurat kupiłam je w promocji ( przy zakupie jednej kredki druga gratis)
A kredki toffi ostatnio były w promocji po 4 zł!
Do czego one są?
- ogólnie, to są to kredki zapachowe do ciała. Ja używam ich jako kredek do ust, ponieważ dobrze nawilżają.
 Moja ocena:
Kredki pachną cuudownie! Zapach długo się utrzymuje, dobrze nawilżają. Jedynym minusem może być cena, bo jak nie sa w promocji to jedna kosztuje 14 zł, ale są wydajne, więc moim zdaniem się opłaca i każda fanka szminek i kosmetyków powinna mieć przynajmniej jedną w swojej kolekcji :)

Zmykam nadrabiać zaległości ;)

XoXo.

14 komentarzy:

  1. jakie fajne kredki do ust. obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A czym ta kredka różni się od pomadki. ? :)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam je właśnie w claire's w promocji druga gratis :D
    ale nie wiedziałam po co są i nie kupiłam :|
    następnym razem na pewno wezmę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam w tym sklepie :p
    a kredki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśne :)

    Zapraszam :* http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale boskie! kokos musi byc super!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej , świetny blog :3
    obserwuję ! <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kredki... do ust , hehe ja chcę kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ochotę na jeżynkę i toffi.
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ich poszukać. :)

    Możemy obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam taką o zapachu zielonego jabłka, żurawiny i waty cukrowej, niestety tylko te 3 były w claire's

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.