środa, 2 listopada 2011

Mała kolekcja pomadek

Hej :) Dzisiaj ostatni dzień leżenia w łóżku.  Ta notka trochę o kosmetykach. Postanowiłam pokazać Wam moją małą kolekcje pomadek, która stoi na moim biurku:)
 Moje ulubione kredki zapachowe Claire's
Od lewej: Toffi, jeżyny, guma balonowa i kokos ;)

Błyszczyki VIPERA
Od lewej nr. 70 i 66
Od lewej :)
Błyszczyk Hello Kitty by H&M, błyszczyk Manhatan, mini pomadka z kotkiem Claire's oraz Carmex.
                             
W pomadkach znalazł sie też potrójny korektor Essence i kokardki na paznokcie ! :)

Na koniec po raz kolejny proszę Was o klikanie na reklamę DeeZee w pasku bocznym :)
Po raz kolejny również przypominam, że jak będzie ponad 300 obserwatorów to zrobię rozdanie.

Love <3



17 komentarzy:

  1. Byłyszczyk z Hello Kitty i pomadka z kotkiem są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny blog - z chęcią klikam ''obserwuję'' ! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. juz dodalam do obserwowanych :) u mnie tez nie mam body shopu tylko akurat udalo mi sie byc we Wroclawiu wiec musialam zajsc :) przewaznie zamawiam z internetu

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy :D
    a do czego są te kredki zapachowe ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można dostać te kredki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie wszystko robię, żeby moje posty nie przypominały tych Ankyl. I patrze tylko, żeby nie zrobić podobnego posta...;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz napisać coś więcej o tych kredkach? :)
    Btw. nie przejmuj się, myślę, że w najbliższym czasie zrobię kolejne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie mi się bardzo podobają ;) tyle że jak bym miała tyle tego to nie wiem kiedy bym to wykorzystała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. te kredki zapachowe robią wrażenie ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tylko jedną pomadkę, którą kocham !

    OdpowiedzUsuń
  11. z kąd masz toffi ?
    (fragrance stick claire's)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.