czwartek, 10 listopada 2011

Moustache

Hej . Właśnie wróciłam od lekarza. Już jestem prawie zdrowa :) Pokaże Wam dzisiaj zwykły, codzienny outfit :) Zaraz muszę iść na pocztę wysłać 2 koleżanka zaproszenia na moje urodziny ;3 ( jeszcze tylko 9 dni :) , ale urodziny mam za 10 xd. )
beret- H&M
spodnie- Bershka
pierścionek-wymiana
naszyjnik-wymiana
bluza- Stradivarius
buty- biedronka





Zmykam na pocztę :) 

ps. Jeszcze 5 obserwatorów i będzie rozdanie !
ps.2  zapraszam Was na moją szafę :http://szafa.pl/profil/oliwiaen98
ps.3 Proszę Was o klikanie w reklamę DeeZee w pasku bocznym ;* 

24 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz;)
    +świetna stylizacja;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygladasz ;D
    skad czapeczka? :D
    Zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. proty i ładny:)
    ale masz zaróżowione policzki, malowałaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza czapeczka! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham tą twoją bluzę.. <3

    Pozdrawiam
    Aimant Claudine ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja .
    uwielbiam twojego bloga : 3
    z niecierpliwieniem czekam na rozdanie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierścionek jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja , a pierścionek mega ! :] :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio właśnie widziałam tą bluzkę jak chodziłam po galerii + świetny pierścionek
    Obs <3

    OdpowiedzUsuń
  10. oświetny sweterek :D :D :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta bluzka ;*
    Ogólnie bardzo fajny bloog , będe chętnie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.